Puss på er!♥

Idag känns det bra! Jag jobbade igårkväll, jag har sovit ut ordentligt i natt och idag är jag riktigt glad. Ska jobba i eftermiddag och kväll också. Solen skiner, sommaren är på väg. Om några dagar ska det bokas en resa till Kos. Jag slipper plugga på den där jäkla utbildningen som jag hoppade av. Jag har en fantastisk familj och riktigt fina vänner. Jag mår bra.
Just nu känner jag livet i kroppen!
 
Jag ska strax ut på en promenad i det fina vårvädret, ska bara lyssna på Begging en eller tio gånger till. Den blir man lite extra glad av. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: skapandeform.blogg.se

Förstår att du lyssnar på den så pass mycket , den blir bara bättre och bättre för varje gång! :D

Är du förresten sugen på en ny bloggdesign? :) Titta in här då: http://skapandeform.blogg.se/designtva/

2013-05-05 @ 00:21:57
URL: http://skapandeform.blogg.se/
Postat av: Beirut

Hallå Hallå!!! Jag önskar något kul att läsa!!! :D

2013-05-17 @ 11:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0