Tom var hans himmel när han reste sig ur sängen. Tom var hans himmel när han la sig ner på kvällen. Han väntade ut natten. Ding dong slog hans klocka. Han sa till sig själv: Mina stjärnor har slocknat.

Eftermiddagen har spenderats hos Matilda tillsammans med henne och Stina. Vi har pratat lite om mycket och käkat crostini med ost på. Nu ska jag ut med hundarna och sedan ska jag tillbaka till Matilda för där det är så kallat "föräldrafritt" ikväll. Då vet man aldrig riktigt vad som kan hände. Det kanske blir fest idag igen!?
 
Gårdagskvällen tillbringades tillsammans med mitt Bara B:n gäng hemma hos Matilda-Bettan. Vi hade det... bra. Vi drack cider och drinkar, käkade kakor och dansade fuldanser. Och så skällde vi lite på varandra. Och så slogs vi. Och sparkades. Och vi drog i varandras hår och nöp varandra. Det ett riktigt slagsmål. Men man måste ju få rensa rent bland aggresionerna ibland. Det kan vara väldigt nyttigt. Nu kan vi fortsätta som vi gjorde innan. Det dröjer antagligen ett tag till vi slåss nästa gång. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0