Hej igen!

Jag har inte skrivit på länge här i bloggen. Kanske kan vara dags för en liten uppdatering. Sist jag skrev hade jag precis hoppat av skolan och var halvt överlycklig över det. För ett par veckor sedan kom jag in på en annan utbildning och var halvt överlycklig över det, så till hösten ska jag börja läsa igen. Den här gången till undersköterska. Jag tror definitivt att det passar mig bättre än det jag läste förut.
 
Sedan jag hoppade av har jag jobbat med lite allt möjligt, festat som aldrig förr och njutit av livet. Just nu mår jag riktigt bra! 
 
 
I början av juni var jag och Stina uppe en sväng i Stockholm. Vi var och kollade på Kiss när dom rockade på Friends, vi var på NK och träffade Maria Montazami. Och så var vi lite kulturella, åkte båt längs Djurgården och tittade på när vakterna runt slottet bytte plats med varandra. 
 
I förra veckan tog två av mina finaste vänner, Stina och Vilma, studenten och det firades självklart! Stort grattis till er båda!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0