Det spelar ingen roll hur mycket du ler, jag ser vad ingen ser. Du har aldrig varit så lycklig någon gång. Aldrig varit så lycklig. Aldrig varit så lycklig som när du var min.

Igår gjorde jag något riktigt dumt. Jag vart ute och festade trots att huvudet gjorde ont som f*n. I förrgår satt jag först på vårdcentralen 3 timmar och sedan på sjukhuset i 4 timmar för att få veta att det kan vara allt från en liten hjärnskakning till en stor hjärnskakning till någon form av blödning. Det är inte så konstigt att det gör ont. Idag är det definitivt inte bättre än igår.
Det blir i alla fall ingen mer utgång den här påsken. Jag antar att jag inte är odödlig.
 
Igår var det också någon som fattades i vårt Bara B:n-gäng. Stina aka Birgitta har fart i väg till Dubai med sin familj och kommer inte hem förräns på tisdag. Saknade henne igår!
 
Har precis fått i mig lite frukost och sitter nu och kollar på Eldkvarns jubileumskonsert. Medicin för hjärnan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0