It's time to face the fact! Del 2

Jag kommer aldrig att bli en sådan där människa som äter ENBART nyttiga grejer. "Dom som kan" säger att man blir trött, seg och grinig av att inte äta bra och ordentligt. Men för mig är det tvärt om. Jag blir knäpp om jag inte får äta och dricka vad jag känner för. Fan, känner man för kakor, choklad, chips och vin så är det klart att man ska få stoppa i sig det. Jag vill inte ligga på dödsbädden och känna att jag inte har fått i mig tillräckligt mycket av allt det jag tycker om. Då tränar jag hellre lite än att håller igen på sånt som är gott. 
 
Vem tror ni kommer dö lyckligast, jag eller Anna Skipper? Garanterat jag, om jag får äta efter min egen diet. Möjligtvis att hon kanske blir lite äldre än mig...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0