Måndag!

Nu är jag näst intill helt klar inför Kos. Jag har i alla fall köpt alla kläder och skor som ska med. Jag och mamma har varit på Överby i Trollhättan idag och shoppat lite. Jag provade att gå i högklackat häromdagen och det gick inte så bra med min stortå som har en spricka i sig. Efter 20 minuter såg den ut som en ballong. Det blir alltså bara platta skor. Men det är mysigare att dansa i sånna. 
Jag köpte också ett par vita jeansshorts.
 
Jag upptäckte även för några dagar sedan att jag inte har en endaste liten aning om vart jag har lagt mitt pass, så jag var även inne på Polisen i Lidköping och fixade ett nytt. Kortet på passet tog verkligen fram mina vackra sidor. Jag kan inte förstå att man alltid blir så himla vacker på pass, körkort ID-kort m.m. Det måste vara några speciella kameror som används vid dessa tillfällen. 
 
Imorgon ska jag till Lidköping för att fixa lite euro som jag kan ha med mig till Grekland. Det nya passet kommer senast om en vecka. Sen är jag fit for fight för att kunna åka. Puss på det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0