Dude, looks like a lady!

Hej mina kära! 
Nu har det varit väldigt dåligt skrivet här på bloggen det senaste. Jag har mest gjort sådant som jag brukar göra. Det enda som är nytt är att jag just nu praktiserar på ett annat äldreboende än det jag brukar jobba på och stortrivs. Jag skulle bli så glad om jag fick vara kvar som timanställd där. Jag tycker jättemycket om det stället, och jag älskar äldre människor!!
 
Det har även varit lite party sen sist. (Det är ju min blogg, och vad vore den utan lite party!?) Bilden är från förra helgen då jag, Stina och Matilda var på Café och bar och käkade. Vissa av oss hade inte kommit ur bakfylledimman sen kvällen innan, så det blev en lugn kväll. 
 
Jag ska visa er min sjukt snygga jacka som jag köpte i fredags också, men jag gör det senare.
Ha en bra kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Beirut

Ååå.. något nytt skvaller som smörjer min själ! Detta dikterande vill vi ha mer utav!

2013-12-04 @ 23:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0