Mot jobbet!

Hej på er!
Idag har det varit en väääldigt lugn dag. Det blev en liten spontan festkväll igår och eftersom jag ska jobba i natt har jag sovit ungefär hela dagen. Vart vaken mellan halv ett och fyra och de timmarna där i mellan spenderades ute i solen med mamma. Vilket vackert väder det har varit de senaste dagarna! Hoppas det fortsätter för alltid. Det kan regna lite på nätterna ibland. 
 
Hoppas ni får en bra kväll!
Puss på er!
 
 
Jag måste bara säga att jag har en thing för den här musikvideon. Jag tycker låten är jättebra och videon är typ fräsch. Synd att gruppen var helt vädelös när jag var och kollade på dem i stadsparken i Lidköping. Killarna verkar hur sköna som helst så det var tråkigt att dem inte riktigt fick till det där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0