Mys på altanen.

Idag är brorsan hundvakt åt en liten valp som heter Bella. Hon är en helt otroligt söt liten varelse. När man tittar på henne får man den där känslan, ni vet när man ser något som är så sött så man tror att man ska börja gråta. Den känslan ihop med att bara ha sovit fyra timmar på två nätter gjorde att jag faktiskt var rysligt nära på att börja gråta. Jag fick gråtkänslan i halsen.
 
Jag har ingen aning om vad det är för ras, men det är någon såndär som ska jaga när den blir stor. 
Det är roligt för Morris att Bella har kommit hit. Så han kan leka med en hund som är i samma mentala ålder.
 
Nu ska jag stensova. I natt gör jag min sista natt för helgen och det känns ungefär SÅÅÅÅHÄÄÄÄR skönt, för fy faen vad trött jag är. 
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0