Shoes for Kos.

Jag kollar runt lite efter nya skor på internet som jag kan ta med till Kos. Jag vet inte riktigt vad jag är ute efter men något att ha på fötterna vid utgång och något att ha på fötterna när vi ska vandra runt och kika på saker. Jag hittade dessa, de tre översta på Nelly och de längst ner på Bubbleroom. Något nytt är ju alltid kul att ha med sig. Man kan säkert köpa skor på Kos också, och känner jag mig själv rätt kommer jag säkert att göra det. 
 
Det är inte långt kvar till vi åker längre. Jag har inte exakt kolla på dagarna, men det är mindre än en månad i alla fall. Och vi kommer ha dökul, no matter what! Det har jag bestämt nu. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0