Sommardag!

Igår var Matilda, Stina och jag ute och åkte lite. En sådan där road trip kanske man kan kalla det för. Först var vi ute en sväng vid Stinas sommarställe och fikade, efter det åkte vi ut till Läckö. Vi gick en guidad tur på slottet och kollade på Victoriahuset. Slottet är inte direkt lika tjusigt på insidan som det är på utsidan, men vi som hör till Lidköping kan vara stolta ändå. Det är jäkla läckert att titta på från håll.
När vi skulle ta oss tillbaka till Stinas sommarstuga från Läckö som kom vi lite vilse. Vi åkte runt på lite småvägar och visste inte riktigt vad som var upp och ner, men det gick bra tillslut ändå. 
Kvällen avslutades hos mig med några cider och lite vin. 
 
Nu ska jag gå ut och lägga mig i solen och bara ha det skönt. Vid tre ska jag in till stan och vaccinera mig. Det går nog fint!
Ha en bra dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0