Det är svårt att bli äldre när man aldrig får nog. Vakta din tunga, säg inte ett enda ord. Fast allting försvinner och åren går, är det en sak som består.

Vi tar det liiite lugnt med inläggen så här i början av den här bloggens liv. Jag har fick en jävla smäll i huvudet i fredags när jag var ute och slarvade på stan. Idag gör det ondare än någonsin där inne vid hjärnan och därför kan jag inte riktigt koncentrera mig på vad jag skriver om jag skriver något längre. 
 
Men en bild säger mer än tusen ord har jag hört så jag lägger in ett par stycken här nedanför så kan ni ju låtsas att jag har skrivit ett jättelångt inlägg. 
Gud vad flexibelt och bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0