Det kommer aldrig vara över för mig!

Hej på er!
 
Idag har jag gjort något som jag försökt intala mig själv att inte göra igen. Jag har startat ännu en ny blogg (uppenbart...) Fast jag lovade mig själv att den förra skulle vara den sista. Så det kan gå. Ingenting blir som man tänkt sig
 
Att det ska vara så svårt att sluta blogga. Har man en gång börjar skriva och hålla på ordentligt så är man fast, oavsett om man så går på minus i besöksstatistiken.
Det känns tomt utan en blogg. Det är som om man har tappat bort sin bästa vän när den inte är med. Så här kommer jag köra på ett litet tag till, men ledsnar jag på den här, så är det här sista gången jag startat en ny blogg! Promise!
 
Puss på er!♥
 

Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-03-18 @ 07:19:01
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0