Sevärt för bloggers.

Hej på er!
 
Jag hittade ett litet roligt klipp med Blondinbella, från webbdagarna. Eller ja, det var den läraren jag hade i marknadsföring när jag gick på Kulturturism som visade detta för oss. Men jag tyckte inte om varken läraren eller Kulturturism så vi kan säga att det var jag som hittade klippet.
Litet och litet är väl kanske inte klippet heller, det är cirkus 40 minuter långt och lite till. Isabella slänger till oss bloggare en hel del bra tips om hur vi kan göra för att få mer läsare och hon berättar om den "vägen hon vandrat" för att komma dit där hon är idag. Bland annat!
Helt otroligt rörande och inspirerande. 
 
Hoppas ni har en trevlig kväll. Jag ska plugga fram till Solsidan börjar och sen ska jag plugga fram till jag går och lägger mig. Ring ding a ding, storvinsten...
 
Puss och kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0