En vecka avklarad!

Hej på er! 
 
Idag påbörjar jag min andra vecka med träning. Den första gick, som ni vet, bra. Jag tränade varje dag, några dagar mer och några dagar mindre. Det är alltid första och andra veckan som är svårast tycker jag. Det är då jag plötsligt tänker "Helvete, jag gör vad jag vill" och så käkar jag upp en chipspåse och rör mig inte på tre dagar. Och så får jag ångest. 
Mitt "rekord" på att hålla igång och träna är 6 veckor. Och den här gången måste jag slå det. Och när jag har slått det MÅSTE jag fortsätta och träna. Jag får inte ge mig den här gången.
 
 

Kommentarer
Postat av: Natalie Dahlström

kämpa på :)

2013-10-22 @ 12:57:58
URL: http://natalieie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0