IVYREVEL

Hej mina kära!
De senaste dagarna har jag i princip bott på jobbet så därför har det inte blivit mycket skrivet här. Men nu är det igång igen. I alla fall för ett par dagar framöver. 
 
I måndags skickade jag efter denna jättevackra klänningen ifrån Ivyrevel. Jag blev inte ens lite besviken när jag var och hämta den på posten nere i byn förut. Den är hur fin som helst även i verkliga livet. Den lilla kedjan i fram och öppningen i ryggen gör att den sticker ut lite från alla andra vanliga svarta korta klänningar. Och jag gillar när det sticker ut lagom. 
 
Kommer antagligen ha på mig den på lördag när jag ska fira min fina vän Sofies 20årsdag. 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så himla fin! Skulle vara kul att få se den på också, hur den sitter :)

2013-10-09 @ 20:09:09
URL: http://supremelook.blogg.se/
Postat av: Jonna Lydahl

Oh! Den är sanslöst snygg :D

2013-10-11 @ 13:51:57
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0