The change

En sak som kan störa mig är att jag inte riktigt vet vad som är mitt "naturliga hår". Jag förstår att det är vad som blir av håret när man har tvättat det och låtit det självtorka. Men mitt självtorkade hår ser aldrig likadant ut. Det blir en ny variant varenda gång. Ibland blir det hur risigt som helst, konstiga lockar och bara allmänt ocharmig och ibland blir det jättefint, lent och mysigt. 
 
Eftersom att jag aldrig kan lita på mitt hår blir det oftast så att jag fönar och lockar det på det här sättet som bilden längst ner visar. Då vet jag att jag får det på ett ungefär precis så som jag vill ha det. 
Det bästa är att jag gör lockarna med plattång så jag behöver aldrig använda någon locktång. Smidigt att inte behöva ha med sig locktången utan bara plattången när man är ute och reser eller ska på fest och gör sig i ordning någon annanstans än hemma.
 
Jag får aldrig till några fina lockar med locktång än då, så det är lika bra att det är såhär. 
 
Nu ska jag sova. Hoppas ni får en fin dag imorgon.
Puss på er, mina kära!
 
 

Kommentarer
Postat av: jossan

men jättefint hår ju! :) mitt är supertrassligt & fult för tillfället ):

sv: Aw, tack, va snäll du är!:')

2013-10-02 @ 21:20:32
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0