Kos!

Hej på er!
Här kommer några bilder från resan till Kos. Denna lilla ö i Grekland var inte riktigt vad jag har förväntat mig, men det gjorde absolut ingenting. Jag hade det jättebra med mina vänner ändå! Mamma ska åka dit med moster på fredag och jag är avundsjuk!
Vädret på Kos var helt fantastiskt. Jag såg inte ett enda moln på en hel vecka och varmaste dagen var det 34 grader. Det var ca 26 grader på nätterna och 25-26 grader varmt i havet dygnet runt. Enda gångerna jag frös på hela veckan var när jag klev i poolen på hotellet
 
Jag kom hem för tre ungefär veckor sedan ungefär, och sedan vi klev av planet har det ju varit kanonväder även här hemma. Men det verkar vara slut på det nu. Utanför fönstret spöregnar det och blåser så en tror att träden ska fara iväg. Tur att jag och vännerna håller på och funderar på vart nästa resa ska gå. 
 
 
 
En av dagarna var vi ute på en ridtur och under den timman fick vi se lite vad som heslt, tro mig! Vi hamnade bland annat på en nudiststrand, vi red förbi massa flamingos och så skrattade vi hel del åt varandra. 
 
En annan dag var vi ute på en båttur. Vi besökte två andra öar och så hoppade vi från båten och badade i havet. Man kan inte säga annat än annat än att det mesta i Grekland är ganska fint.
 
Självklart blev det en del goda drinkar och lite dans på bardiskarna runt om på Bar street! Man får ju inte missa det viktigaste när man åker till Kos! En av kvällarna avslutades med nakenbad i havet. Fy va busigt...
 
Man måste vara tjusig om fötterna även på semestern!
 
Sista dagen avslutade vi med flaggan i topp och tog en Sex on the beach till frukost. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0