Layla!

Idag är det en "barasittaochstirrakväll" Jag jobbade i natt också så det blev inget "gå och lägga sig tidigt" igårkväll inte. Jag har fan knappt gått och lagt mig än, så sent blev det.
I morses var jag hemma två timmar, sen for jag iväg till Mellby kyrka med bror Filip och farmor för att få lite andlig spis. Även fast det var liiite svårt att hålla sig vaken var det ändå skönt att bara sitta där i kyrkilyrken och ta det lugnt.
Vi käkade hos farmor och farfar och sen, efter att ha varit vaken cirkus 24 timmar åkte jag hem och sov. Och det var helt ljuvligt underbart.
Jag läste på Världens häftigaste på Facebook om en kille som varit vaken i 11 dygn och när man inte har sovit på ett dygn så börjar man undra lite hur han bar sig åt.   
 
Det enda vettiga jag gjort sedan jag vaknade är att ha lyssnat på den här låten ett antal gånger. Den är härlig den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0