Massor av kläder, men har aldrig något att ha på mig.

Jag har lovat mig själv att jag inte ska shoppa mer kläder på ett tag. Det får inte plats i garderoben längre. Jag tror säket att många känner igen sig i att man har massor med kläder men man har aldrig något att ha på sig. Och nu är det fullt överallt så jag måste lära mig att förstå att jag visst har kläder att ha på mig. Jag går inte runt naken.
 
Men man måste få kolla runt lite på nätet så man vet vad man ska köpa sen när shoppingförbudet upphör.
(Btw så skickade jag efter den vita tröjan jag skrev om innan jag åkte till Kos. Jag kände att jag verkligen ville ha den. Men det var innan jag satte köpförbud på mig själv.)  
 
Nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0