Realistiskt?

God morgon! Eller goddag eller vad man säger nu.
 
Jag har jobbat i natt med så jag vaknade för en liten stund sen. Det blir inte så mycket skönhetssömn när man jobbar natt, men jag går och lägger mig tidigt ikväll så jag kommer ikapp några timmar.
Idag blir det chips till frukost. Jag vet, jag är hälsan själv! Jag vet precis hur jag ska bära mig åt för att må bra i själen. 
 
Igår trodde jag att tv4 skojade när Juliette inte gick vidare i Idol. Jag kan inte riktigt förstå hur hon kunde bli tvungen att lämna när den där Flin-Kevin som hellre åker och spelar fotboll lite när som istället för att träna på sina låtar, får vara kvar. Vart ligger det realistiska i det? Han ser ju inte ens ut som om han vill vara kvar i tävlingen. Han bara står där och ser bortkommen ut och flinar lite emellanåt. Nej för fan, jag tycker inte att det är ens lite rättvist. Visst att han antagligen fick mer röster än henne, men svenska folket har aldrig varit bra på att rösta på sånt här. Det är någon gång då och då det har funkat lite. 
 
Juliette kommer iochförsig att lyckas även utan Idol, det hade inte Kevin gjort. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0