Reklamens bäste vän!

Jag är reklamens bästa vän. Det blir så när man är född med tvångtankar om att prova saker. Men detta verkar ändå som en bra sak att testa. Och om Sheercover är så bra som dom säger på tv är ju detta Guds gåva till människorna, och det vill jag inte vara utan.
Men det ska ju enligt Jessica Andersson vara som att "fotoretuschera fast i verklighet" och jag har aldrig förstått mig på photoshop. Så jag hoppas verkligen att detta ska vara enklare än fotoretuschering. 
 
Det är kul att dom också skickar med massa bonusgrejer om man blir medlem. Till exempel det där Wen-balsamet. Jag kanske ska skicka efter en stor flaska med sånt? Det sägs ju att det också ska vara bra. 
(Jag skickade efter sminket innan jag satte shoppingförbud på mig själv.)
 
Fortsättning följer på den här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0