Torsdag

Hej på er!
Har ni haft en bra dag idag? Min har varit något seg. Vart i skolan en sväng på förmiddagen och pluggade lite medicin. Sen for jag hem för att käka, och sedan åkte jag och mamma tillbaka till staden för att hämta vår bil som varit på lagning. ( Man ska ta det lugnt i trafiken, annars kan det bli bucklor och repor lite varstans.)
Efter att vi hämtat ut bilen åkte jag hem och gick och la mig.
 
I natt ska jag jobba och fast di gamle ska ligga och sova i sina sängar på nätterna hoppas jag att dom ska vakna lite så jag får prata med dom. Har inte varit där på en månad så jag saknar dom faktiskt.
 
 
 
Imorgon när jag kommer hem har mamma fart iväg till Kos tillsammans med moster Åsa. Jag hoppas verkligen att ni får en jättebra resa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0