Vår allas Gunilla Persson!

Säg vad man vill om Gunilla Persson men hon är i alla fall unik. Jag har aldrig förut sett eller hört talas om människor som henne. Samtidigt som personer skriver hat-inlägg om henne åt både höger och vänter så måste ni tänka på en sak. Hon är fruktansvärt underhållande. Och så har hon ett självförtroende som inte är utav denna värld. Hon skulle nog kunna dela med sig lite till alla som har dåligt självförtroende i Sverige utan att det skulle märkas på henne.  
 
Idag, under Svenska Hollywood-fruar, kände jag att hon gick aningen för långt med sitt frälsande. Men jösses i min lilla låda vad jag skrattade när hon skulle "omvända" Sivs vänner och få dom att välja "rätt" väg istället för att välja "fel". Kom ihåg att en dildo är djävulens verk, och ha bara sex dom gångerna ni är helt säkra på att ni vill ha barn!   
 
Den här kvinnan slutar aldrig att förvåna och sådana människor är intressanta. Erkänn! Man undrar hela tiden vad som ska hända härnäst. Tänk att vara så säker på sin sak att man vågar bjuda hem folk för att säga vad som är rätt och fel. Och om dom inte lyssnar slänger hon bara ut dom från bjudningen och sen låtsas som om ingenting har hänt. Stoneface.  
Samtidigt som jag inte skulle vilja har för mycket med den här människan att göra kan jag inte låta bli att tycka om henne på något sätt. 
Men jag skulle inte vilja möta henne i en mörk gränd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0