Ny kategori.

Man ser inte fram emot det, men plötsligt är man tvungen och när det väl händer blir man ändå ganska glad. Så är det varje år. Jag pratar förstås om att shoppa till höstgarderoben. Jag har knappt köpt några sommarkläder i år så det känns änna skevt att köpa långbyxor och tjocktröjor i höstfärger. Men som sagt, när man väl håller på och går runt i affärerna känns det väldigt bra. 
 
Det var väldigt nöjsamt att gå en shoppingrunda med mamma i Skövde igår. Foten min gör alls inte lika ont längre, det är bara det att vänster stortån sitter lite löst, den hänger inte med överhuvudtaget. Men den kanske skärper till sig snart. Hoppas jag i alla fall. Det känns väldigt obehagligt när den hänger lite lätt från foten och bara... finns till.
 
Har påbörjat en ny kategori också. Här lägger jag in allt nytt jag köper.
 
Detta köpte jag igår. Dock ej skorna. Dom  köpte jag i Stockholm på Scorette i söndags. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0